DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Çorum °C
Çorum
°C
°C
°C
°C
°C

YENİ İÇME SUYU KAYNAĞI BULUNDU

YENİ İÇME SUYU KAYNAĞI BULUNDU
06.12.2019
645
A+
A-

Oğuzlar Belediyesi tarafından yürütülen içme suyu hattı çalışmaları sonucu yeni bir kaynak bulundu. Oğuzlar Belediyesi tarafından ilçeye yeni su hatları kazandırmak için çalışmalar aralıksız sürüyor. İnderesi Mevkiinde yapılan çalışmaların ardından 1,5 km’lik yeni içme suyu hattı ilçeye kazandırıldı. Oğuzlar Kaymakamı Onur Titiz, Oğuzlar Belediye Başkanı Muzaffer Yıldırım ve Belediye Meclis Üyeleri tarafından incelemede bulunulan kaynakla ilgili bilgi veren Oğuzlar Belediye Başkanı Muzaffer Yıldırım, “Su cenneti memleketimizde bugün de İnderesi Mevkiinde yaptığımız çalışmalar nihayete erdi.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.